28 квітня 2018, АРЕНА ЛЬВІВ

LVIV SMM FORUM
Найбільша SMM конференція в Україні для маркетологів та підприємців,
щоб отримувати більше клієнтів із Facebook, Instagram та YouTube,
витрачаючи менше грошей на рекламу
Залишіть заявку
Залишіть заявку
Залишіть заявку
Залишіть заявку
Залишіть заявку
Залишіть заявку на партнерство
ТОПОВІ ЕКСПЕРТИ/ПРАКТИКИ УКРАЇНИ ДІЛИТИМУТЬСЯ СВОЇМ ДОСВІДОМ ТА НАПРАЦЮВАННЯМИ
Експерти, які працюють з великими компаніями з СНД, Європи та США, розкажуть інсайдерську інформацію про західні тренди та технології, які прийдуть до нас в 2018-2019
Кір Уланов
Засновник та ідеолог компанії «MarketingGamers»
  • Спеціаліст з воронок продажів, сучасним технологіям та маркетинговим системам.
  • Новатор в сфері інтернет-маркетингу.
  • У 2016 році запустив власне виробництво digital-гаджетів в Китаї.
  • Запустив бізнес з оренди електротранспорту в Португалії.
Тетяна Степанюк
Керівник відділу контенту
у «Genius Marketing»
  • 7 років професійного досвіду роботи з контентом
  • реалізувала контент-стратегію, яка через
    4 місяці почала приносити компанії понад 14 000$/міс (тільки з блогу)
  • реалізація PR-кампанії для Лабораторії Онлайн Бізнесу 2017, яка збільшила брендові пошукові запити на 30%,
Віталій Співачук
YouTube блогер і засновник агенції
відеомаркетингу «Saf Media»
  • У портфоліо: Mercedes, Nissan, Versace, Garnier, Black Star, Gosser та 30+ останніх випусків ТРАНСФОРМАТОР
  • 1 000+ клієнтів з 19 країн світу
  • Проводить у подорожах 200+ днів на рік
  • Отримав $100 000 прибутку від продажів продуктів компанії через власний Ютуб-канал без інвестицій у просування.
Владислав Вахільчук
Засновник інтернет-маркетингового агентства «SMM case»
  • У 2017 році надавав маркетингові послуги для 20 проектів, 3 країн та 8 ніш
  • За 2017 рік заробили клієнтам $250 000, вклавши при цьому трохи більше $9 000
  • Систематично проходить навчання на заходах за участю спікерів-мільйонерів
Євген Мокін
Засновник/CEO у «Median ads»

  • Спеціалізується на performance advertising в соціальних медіа та Customer Journey Development
  • Більше 3 років займається просуванням на західні ринки, зокрема по ринку США.
  • Просував продукти з аудиторією більш, ніж 10 000 000 відвідувачів в місяць.
  • У портфоліо більше 10 000 рекламних кампаній із загальним бюджетом
    понад $5 000 000 і вартістю за клік
    від $0,001 до $0,005 по всьому світу
  • Максимальний денний бюджет на рекламу у Facebook склав 120 тис доларів
Михайло Федоров
Засновник та керівник компанії «SMMSTUDIO»
  • 40 осіб в команді, з яких понад 25 таргетологов.
  • Одночасно в роботі більше 70 проектів по налаштуванню реклами в Facebook і Instragram.
  • Загальний рекламний бюджет проектів за 2017 рік - $ 2 000 000.
Програма форуму
Субота, 28 квітня
09:00 – 10:00
09:00 – 10:00
Реєстрація учасників
10:00 – 11:00
10:00 – 11:00
Владислав Вахільчук
Засновник інтернет-маркетингового агентства «SMM case»
«Головна причина, через яку 90% рекламодавців не окупають рекламу у Facebook»
11:00 – 12:00
11:00 – 12:00
Євген Мокін
Засновник/CEO у «Median ads»
«Як правильно налаштувати рекламні кампанії — покрокова інструкція від А до Я + авторські фішки»
12:00 – 12:30
12:00 – 12:30
Каво-перерва
12:30 – 13:30
12:30 – 13:30
Тетяна Степанюк
Керівник відділу контенту в «Genius Marketing»
«Як у 2018 році написати текст, який продає (навіть якщо Ви не копірайтер)»
13:30 – 14:30
13:30 – 14:30
Кір Уланов
Засновник та ідеолог компанії «Marketing Gamers»
«Як продавати на автоматі у 2018, використовуючи автоворонку продажів
у мессенджерах»
14:30 – 16:00
14:30 – 16:00
Обідня перерва
16:00 – 17:00
16:00 – 17:00
Віталій Співачук
YouTube блогер і засновник агенції відео-маркетингу «Saf Media»
«Як запустити успішний YouTube-канал для бізнесу — досвід компаній,
котрі витрачають на це мільйони»
17:00 – 18:00
17:00 – 18:00
Михайло Федоров
Засновник та керівник компанії «SMMSTUDIO»
«Ефективні стратегії Facebook-реклами для малого бізнесу: как вибудувати рентабельну систему отримання заявок у свій бізнес»
*Виступи спікерів на українській та російській мовах
Отримайте -50% на другий квиток
Залишіть заявку, щоб взяти участь у конференції на найвигідніших умовах
ПРАКТИКА ТА ВРАЖАЮЧІ КЕЙСИ
За 2017 рік LVIV SMM FORUM відвідало понад 500 людей. За цей час ми провели колосальну роботу над покращенням контенту і цього разу, ми перевершимо Ваші сподівання.

Алгоритми Facebook змінюються, лайки та підписники вже не дають очікуваного ефекту.
Ми розкажемо, як просуватися у новій реальності та які нові можливості з'явилися для Вашого бізнесу

Вас чекають найкращі кейси SMM-просування та реклами, з яких Ви візьмете для себе максимум практичної інформації.

НЕТВОРКІНГ, ЯКОГО
НЕ ВДАСТЬСЯ УНИКНУТИ!
Уявіть собі, що сотні людей в залі перетворяться на корисні контакти, що виведуть Ваш бізнес на нову орбіту.
Наша подія - це платформа, що об'єднує власників бізнесу, яким потрібен якісний маркетинг та найкращих маркетологів і спеціалістів із найрізноманітніших digital-напрямків

- знайомтесь під час каво-перерви та обіду
- спілкуйтеся у спільному чаті для усіх учасників конференції
- запишіть свою пропозицію та контакти на дошці для пропозицій
- отримайте контакти усіх учасників форуму (за їх згоди)
Вартість квитків
Зареєструйтеся та отримайте -50% на другий квиток
Standard
  • Місця в секторі Standard
  • Участь у розіграші подарунків від партнерів
  • Роздаткові матеріали: блокнот, ручка, бейдж
  • Презентації спікерів
  • Каво-перерва
  • Обід
1240 грн - ціна до 25 квітня
1400 грн - ціна з 26 квітня
Забронювати участь
Premium
  • Місця за столом у першому ряді
  • Участь у розіграші подарунків від партнерів
  • Роздаткові матеріали: блокнот, ручка, бейдж
  • Презентації спікерів
  • Каво-перерва
  • Обід
  • Premium-бейдж
  • Окрема стійка для реєстрації
  • Відео-запис конференції
  • Персональний розбір рекламних кампаній (60 хв)
2740 грн - ціна до 25 квітня
3200 грн - ціна з 26 квітня
Забронювати участь
ЯК ЦЕ БУЛО У 2017?
500 учасників за рік - ми стали найбільшою SMM конференцією на західній Україні.
Проте цього разу ми вирішили вийти на новий рівень, і стати головною конференцією в СНД по рекламі у Facebook, Instagram та Youtube.
ДЕ?
АРЕНА ЛЬВІВ
Найбільший медіацентр
на 1000 учасників
КОЛИ?
У суботу
28 квітня 2018
О КОТРІЙ?
10:00 - 18:00
(Реєстрація з 09:00-10:00)
Партнери конференції
Наші контакти
+38 068 64 94 331
+38 099 20 54 319
info@wakeup.lviv.ua
Львів, вул. Городоцька 2, офіс 2
Наші контакти
+38 096 439 6102
+38 099 205 4319
info@wakeup.lviv.ua
Львів, вул. Городоцька 2, офіс 2
Made on
Tilda